Förklaring

     2010-04-21 | 17:51:38
Det har varit riktigt krångligt när jag bytte blogg. Läsarna sjönk ner o.s.v. men nu kör jag hårt med skvaller igen! Många undrar vad som hände med Blondie Gossip fortfarande. Jag blev trött på namnet och bytte till Pretty Gossips istället.

Och sen att bloggen Blondie Gossip var lösenordskyddad mer än tre veckor var att en annan skvallerblogg Gossips.se kontaktade och undrade om jag ville bli hennes partner. Jag tackade ja, sedan fick min dator virus på något sätt och det där blev aldrig av. Nu har jag förklarat för er. Återkommer strax med skvaller.

Kommentarer



    

    - Inget spam!
    - Inga elaka kommentarer, din ip-adress avslöjar dig
    - Jag är anonym i bloggen och jag väljer hur anonym jag vill vara
    - Jag läser igenom alla kommentarer och lyssnar på era åsikter
    - Sanna har gjort min bloggdesign



« NAMN


« EMAIL (publiceras ej)


« BLOGG

KOMMENTAR

Kom ihåg mig:





En skvallerblogg om det kända bloggarna! Här skrivs det mycket skvaller, men inte om när Micheal Jackson dog utan om våran egna storbloggare.




[email protected]