Kissie och Jackie, i Gran Canaria?

     2010-04-04 | 11:33:37
Kissie ska ju åka snart till Gran Canaria igen med Steffi. Det roliga är nu att Paradise Hotel deltagaren Jackie ska också åka dit. Jackie och Kissie har flera gånger dissat varandra osv. Jackie bad också om Kissies hemadress i sin blogg också.

Jackie avslöjar att hon ska åka till Gran Canaria:


Tror Kissie fick reda på det och nu har hon börjat tveka lite:




Det skulle bli väldigt intressant att se om Kissie vågar åka till Gran Canaria. Jackie ger sig nog inte.
Glöm inte att följa min blogg.

Kommentarer



    

    - Inget spam!
    - Inga elaka kommentarer, din ip-adress avslöjar dig
    - Jag är anonym i bloggen och jag väljer hur anonym jag vill vara
    - Jag läser igenom alla kommentarer och lyssnar på era åsikter
    - Sanna har gjort min bloggdesign



« NAMN


« EMAIL (publiceras ej)


« BLOGG

KOMMENTAR

Kom ihåg mig:





En skvallerblogg om det kända bloggarna! Här skrivs det mycket skvaller, men inte om när Micheal Jackson dog utan om våran egna storbloggare.




[email protected]