Kissie vs Jackie

     2010-04-09 | 15:27:14
Det ligger upp och ner mellan Kissie och Jackie på Gran Canaria eftersom Marie har lagt upp en bild där båda poserar tillsammans. Många trodde det var pr-trick men återstår detta att se om det är sant .. ?

Kissies sorgsna inlägg där hon talar ut och säger att Jackie står och bankar på hennes dörr, kallar henne hora:


Jackies arga inlägg där hon försvarar säg själv och säger att hon inte sagt hora till Kissie:


Marie Plosjö har också skrivit i sin blogg att det Kissie har skrivit stämmer inte. Jackie skrev också att allt finns på band och vi ska få se.


Kommentarer



    

    - Inget spam!
    - Inga elaka kommentarer, din ip-adress avslöjar dig
    - Jag är anonym i bloggen och jag väljer hur anonym jag vill vara
    - Jag läser igenom alla kommentarer och lyssnar på era åsikter
    - Sanna har gjort min bloggdesign



« NAMN


« EMAIL (publiceras ej)


« BLOGG

KOMMENTAR

Kom ihåg mig:





En skvallerblogg om det kända bloggarna! Här skrivs det mycket skvaller, men inte om när Micheal Jackson dog utan om våran egna storbloggare.




[email protected]