Svar till en fråga!

     2010-04-02 | 17:24:48
"Vad har hänt med din förra blogg BlondieGossip? Du uppdaterade aldrig mer den sen vips nu är den lösenordskyddad."

Anledningen till att jag inte uppdaterade i ungefär tre veckor var att en annan ägare till en skvallerblogg kontaktade mig och skrev om jag var intresserad av att blogga tillsammans med henne. Jag tackade glatt ja, men sen fick min dator virus och på så sätt så blev det där aldrig av.

Och nu att den förra bloggen Blondie Gossip är lösenordskyddad beror på att jag ville byta bloggnamn. Jag tröttnade helt enkelt på namnet Blondie Gossip. Jag gjorde först en ny som hette Pretty Gossip fast efter ett tag glömde jag lösenordet och gjorde denna då med ett s på slutet.

Hoppas du fick korrekt svar på din fråga! :)

Kommentarer
Anonym

VART FÅR DU OFTAST FINNAR?



'

'

LÄS I MIN BLOGG VAD DET BEROR PÅ !!



'

''

'



http://psychedelique.blogg.se



http://psychedelique.blogg.se



'

'

KOLLA MIN LÄPPFÖRSTOORING

2010-04-02 | 18:19:55
K I T T Y ♥

Skriver du alltid "negativt" skvaller eller vad man ska säga ? :d

2010-04-02 | 18:53:20
http://kittyland.blogg.se/



    

    - Inget spam!
    - Inga elaka kommentarer, din ip-adress avslöjar dig
    - Jag är anonym i bloggen och jag väljer hur anonym jag vill vara
    - Jag läser igenom alla kommentarer och lyssnar på era åsikter
    - Sanna har gjort min bloggdesign



« NAMN


« EMAIL (publiceras ej)


« BLOGG

KOMMENTAR

Kom ihåg mig:





En skvallerblogg om det kända bloggarna! Här skrivs det mycket skvaller, men inte om när Micheal Jackson dog utan om våran egna storbloggare.




[email protected]